söndag 27 januari 2013

Björneslätts framtid - en förändring!

Jag har länge funderat över hur jag ska driva gården vidare. Ska jag fortsätta med kurser, uthyrningar eller ska jag sälja? Tankarna har långsamt tagit form och beslutet fattades för någon månad sedan. Jag hyr antingen ut långsiktigt eller så säljer jag. Det blev det sistnämnda och det känns helt rätt. Ett par som tävlar med sina hästar kommer att ta över gården. Det blir permanentboende och hästar och andra djur kommer finnas på gården. Det känns så bra att projektet gick i hamn. En liten hästgård tog form och tas nu över av hästmänniskor som verkligen älskar gården. Men det var inte ett lätt beslut. Man renoverar lätt in sig i ett ställe och det finns många minnen efter farsan här.


Men var sak har sin tid och nu läggs fokus helt på Strömsåsen.... men kanske, kanske blir det ett nytt ställe att renovera. Vem vet =)

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar