torsdag 2 maj 2013

Se världen från ryggen



Ju fler nya ridvägar jag och kompisen hittar runt gården, desto större glädje känner jag. För bara ett par månader sedan var jag nästan på väg att flytta, just på grund av att det var så ont om fina ridvägar. Men så en dag hittade vi porten till himmelriket. Otroligt vackra vägar, stigar, sjöar, kullar. Ja allt finns bara några minuters ritt från gården. Jag är så lyckligt lottad. Jag har två fantastiska hästar. Cesar är en riktig klippa som kompisen rider. Hans lugn visar ju Diva att inget är farligt. Det är få saker som slår känslan av att vada runt i vattnet och klättra på skogsvägar uppe på hyggen. Det kan låta som en klyscha men Sverige är verkligen vackert.



Så är ni sugna på att rida med någon gång så säg till. Eller varför inte ordna en långritt tillsammans.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Finns inget mer härligt än att upptäcka naturen från hästryggen. jättefina hästar du har!

    SvaraRadera