torsdag 8 augusti 2013

Tips för kreativa själar

 
Drog här om dagen in till Göteborg för att besöka en affär som sålde konstnärsmaterial. Jag hade akut brist på några kulörer bland mina akvarellfärger och jag behövde stora ark akvarellpapper att måla på. Så jag letade upp ett ställe på nätet och åkte dit. Det var som att komma till paradiset för en sådan som mig. Affären låg i källaren på ett hus inte långt från Avenyn och Kungsportsplatsen. Gatan heter Östra Larmgatan och affären In-Ex färg AB. Den bestod av flera rum och ett enormt utbud. Akvarellfärger fanns i alla modeller och prisklasser. Lyckligtvis hade dom hemma dom kulörer jag sökte av den mest ljusbeständiga sorten.



Man kan beställa saker på nätet och låta småsakerna skickas hem. Men är det stora ark akvarell kan man hämta det vid deras lager i Kungsbacka. Är så glad att jag funnit detta ställe. Perfekt att ge bort presentkort där till någon som gillar att skapa för där fanns det mesta. Slink in om ni strosar Avenyn någon dag!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar