söndag 15 december 2013

Glada julklappar.

Jag har fått flera förfrågningar på vad jag har för tryckta saker att sälja nu till lagom till jul. Därför tänkte jag att det är enklare att lägga ut det här på bloggen. En del block har randiga papper medan andra är vita. Jag tycker inte det är självklart att olinjerade block är skissblock, men självklart kan dom användas till det. Jag skriver gärna på olinjerat papper för då kan jag göra skisser och andra anteckningar utan att störas av linjerna. Det stora blocket med fiskarna har tjockast papper och lite mattare om det är det du söker.

 Små block A6. Perfekt för handväskan. 
Det gula är olinjerat och dom andra två linjerade. Pris 39:-

Linjerade block A5 79:-

Olinjerat block A5 pris 79:-

Numrerad och signerad litografi A3. Endast tryckt i 35 exemplar.
 Utan ram 250:- Med ram 350:-

Numrerad och signerad litografi A3. Endast tryckt i 15 exemplar! 
Utan ram 250:- Med ram 350:-

Vykort 20:- styck. 
Dessa finns även som Numrerade och signerade litografier. Liten upplaga. Storlek 50x60
Pris utan ram 350:- med ram 450:-


Vill ni att jag ska skicka sakerna kan jag självklart göra det och kanske kan vi mötas någonstans om det passar. 
Handlar ni för över 500kr får ni 50kr rabatt. 
Det är bara att höra av sig om det är något ni undrar.

Självklart går det bra att köpa ett presentkort att ge bort i julklapp!

Glöm inte att en stor del av dom tryckta sakerna finns att köpa på Konditori Kringlan i Älvsered eller Hamnens bokhandel på Hönö. Bara att gå in att köpa där när det passar ER!

Ja vänner snart är det jul =)

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar