torsdag 13 mars 2014

Vi vinner inte VM...

Nej jag och mina hästar kommer troligen aldrig vinna VM. Men vi har otroligt roligt i alla fall. Att träna konster med dom ger en enorm tillit och ett bra samspel. På bilden rider jag mitt 4-åriga sto Miss Li utan varken sadel eller träns och på pallen intill står hennes lillasyster, 3-åriga Jezzie Lee. Både jag och hästarna tycker att detta är ett väldigt roligt sätt att träna på.


Nu när jag började det nya jobbet och skulle lära mig att svetsa så valde jag att tillverka något som jag verkligen ville ha. Så jag tillverkade "Cirkuspallar". Två till mig själv och två extra. Så om det är någon som är intresserad av en pall så säg till. Dom är väl tilltagna i gods och förstärkta med ett kors under den tjocka skivan. Ovanpå skivan sitter en tjock och bra gummimatta. Det är en riktigt käck pall. Så om ni är intresserade är det bara att säga till!

Kram Gittan

3 kommentarer:

  1. Hello Gittan, I love the new mouldings and floorboards you have done.
    It is nice to see the horses with you they have lovely faces.

    SvaraRadera
  2. Hej!! Jag är väldigt intresserad av en sån pall. Hur mycket skall du ha för den? Vart finns den?
    Mvh
    Louise

    SvaraRadera
  3. Hej!! Jag är väldigt intresserad av en sån pall. Hur mycket skall du ha för den? Vart finns den?
    Mvh
    Louise

    SvaraRadera