söndag 13 april 2014

Kistdekoration


Vissa saker får mig lycklig ända in i hjärtat. En av dom sakerna är all positiv respons jag fått för mitt inlägg 2011 på beskrivningen av att tillverka ett eget rosenhjärta. Det här inlägget har otroligt många besökare varje vecka och det känns så bra. Tänk så många som har kunnat göra något vackert en sista gång för någon som varit en så kär.

Har ni missat inlägget så kan ni se det genom att klicka HÄR

Den här kommentaren fick jag här om dagen. Så sorgligt och ändå så vackert.

Tack för att du delat med dig! Har använt din beskrivning och gjort ett hjärta till mitt barnbarn som vi tyvärr begravt och ska nu använda det igen till min svärmor. Tack igen! Jag har aldrig fått till det utan din hjälp!

Tack än en gång för alla fina kommentarer.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar