fredag 4 november 2011

Björneslätt börjar äntligen ta form.

Efter dagar av flytt, städning och inredningsdetaljer börjar huset sakta falla till ro och ett härlig atmosfär börjar lägga sig. Jag har fått kritik på att jag visar för lite bilder på hur det ser ut inne i huset så jag har tillbringat morgonen med att fota lite. Många rum är fortfarande röriga så ni får bara några smakprov på hur här ser ut. Vill ni se helheten så får ni komma hit. Men tills dess, håll till godo!





 Bilder från vardagsrummet där dom första ägarna av Björneslätt, Alma och Axel pryder ena väggen. Soffbordet är en underbar gammal fraktlåda för tändstickor.



Min nya järnsäng uppe i ena gästrummet. Kolla hur otroligt vackra detaljerna på järnet är.





Bilder från mitt nya sovrum.



Lilla sovrummet uppe med den härligt sneda träväggen å med fönster ner mot gården. Ett favoritrum för besökare.


Det är fredag idag vänner. Njut!

Kram Gittan

2 kommentarer:

  1. Äntligen! Vad fint du har det! Jag ser fram emot att få se allting live!

    SvaraRadera
  2. I like what you are doing with the house, it all looks very nice :)

    SvaraRadera