söndag 6 november 2011

Tack för all uppvaktning!

Tack alla vänner för era mess, alla ni som ringde eller gratulerade på facebook och stort tack till alla er som dök upp för att gratulera mig på min 35 års dag! Det är underbart att veta att man är omgiven av så härliga och roliga människor och jag känner allt mer att jag inte vill flytta från Björneslätt. Ni är lycka för mig, vet ni det?

Som ni ser på bilderna så valde jag att dekorera med de växter hösten hade att bjuda på. Nyponkvistar, murgröna, vinbärsblad mm. La oasis på silverfat. Det gav en härlig och lugn känsla. Att hälla över vinet på fina gamla karaffer och tända massor av ljus i gamla silverljusstakar gör känslan ännu bättre. Håll till godo med några bilder, ni som inte hade möjlighet att komma!






Stort tack för alla presenter, ni har bra smak! Jag är så tacksam för allt å särskilt kul med er som plötsligt bara dök upp. Kram till er alla!


En helt fantastisk bukett med 35 rosor!!!! Underbar!

Kram Gittan

4 kommentarer:

  1. Ett sent men välment grattis!
    Kul att vara med på ett "hörn".
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra presenter.Du har underbara vänner.
    Vacker dukning också.
    Kram mor

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du har en härlig känsla även till oss som inte kan hälsa på så ofta vi vill. Tror jag talar för mer än mig :). Sluta aldrig med att blogga!

    SvaraRadera
  4. Too late, but HAPPY BIRTHDAY anyway :)

    SvaraRadera