fredag 6 april 2012

Äntligen en riktigt lång dag.


Långfredag och riktigt dåligt väder. Underbart! Jag har många saker på min lista som ska fixas inomhus både i själva huset och i stallet. Ett perfekt tillfälle att hinna göra massor eftersom det är en riktigt låååång dag. Jag har gjort en skiss på ett påskmotiv men det känns inte som jag hinner göra själva tavlan denna påsken. En riktigt glad tupp (eller kanske det inte är en tupp) med lite vårkänslor.


Förra påsken tillbringade jag i Danmark och besökte bland annat en Picassoutställning. Denna påsken ser annorlunda ut. Full fart hemma med sikte på att äntligen komma till avslut med massa projekt. Nästa vecka kommer Hallands Nyheter för att göra ett reportage här och någon dag får jag  granplantorna som ska planteras. Jag har fått erbjudande från tre personer som frivilligt ställer upp och hjälper mig. Världen är verkligen full av godhjärtade människor. Tack snälla för att ni finns! Jag hjälper er gärna tillbaka om jag kan. Bara säg till!


Ha nu en underbar påsk vänner. 
Imorgon är det åter fint väder så då är det bara att ge sig ut och greja och njuta.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar