måndag 13 augusti 2012

Måste man fokusera på en sak?

Det där med att kunna fokusera på en sak och se till att göra färdigt, är det verkligen så viktigt. Självklart är det så ibland, men när det gäller renovering är jag mil ifrån. Jag håller på med flera parallella projekt samtidigt och jag tycker om att ha det så. Att bara hålla på med en sak gör det för långtråkigt. Några av projekten som pågår nu är:

Tvätt av huset


Grävning runt uthus och byte av klädselbrädor.


Högtryckstvätta gångarna runt huset.


Inreda snickarboden


Detta varvas med att träna hästar, göra en stor skulptur, planera aktiviteter på Björneslätt, rensa rabatter och plantera nytt. Å självklart lite svamp och bärplockning. Detta funkar för mig även om jag ofta har en känsla av att inte hinna så mycket som jag vill. För man måste ju gå till jobbet emellanåt också ;)

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar