onsdag 6 november 2013

Designar/inreder kök

Utmanar mig själv med att lämna tre olika förslag på att inreda ett litet kök. Det kommer bli funktion som får styra men det finns så många intressant och olika lösningar. Budgeten är likt ytan begränsad. Detta blir en riktig utmaning, men jag älskar det. Jag vet inte hur ni fungerar men jag bygger köket i huvudet. Flyttar runt på skåp och vitvaror, tapetserar, ångrar mig, sätter panel, ångrar mig, flyttar runt på allt igen... Så håller det på. Det svåra är att uppskatta vad ens olika huvudförslag kostar. Så det är bara att rita ner dom och räkna på det.


Om något av förslagen antas så lovar jag att ge er före och efterbilder och husägaren går med på det. Sånt här är så roligt!

Ha en skön regnig kväll vänner.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar