fredag 15 november 2013

Mina och barnens koteckningar


Jag har ett fantastiskt jobb. Att arbeta med 6-åringar är så härligt. Vi sitter ofta och målar. Det är många som verkligen älskar den stunden. Dom tittar på när jag målar och sen är det plötsligt en hel hage med kossor runt på bordet =)


En ny akvarell har också sett dagens ljus. Den är 30x40 cm stor. 

Idag har jag tillbringat en stor del av dagen på IKEA. Oj vad det medför nya tankar och idéer. 
Finns så mycket man vill göra. Tänka om man kunde syssla helt med att göra om och rädda gamla hus, vilken lycka det skulle vara! Finns så många fina hus som bara står och förfaller. Jag vill inte ha det så... 10 hus om året så skulle man förhoppningsvis hinna rädda några innan man dör =D

Ha en go fredagkväll vänner! Fotboll kanske.....?!?

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar