lördag 7 juli 2012

Meditation och blixtnerslag.


Jag har varken internet eller fungerande dator hemma längre. Åskan tog tom ledningen ute i marken för ett par dagar sedan. Reparatörer jobbar för fullt men min dator är inte riktigt ok. Jobbdatorn har fått virus så nu är det lite meck att lyckas blogga. Men jag måste berätta om något härligt jag var på här om dagen. Jag var på Lilla Hyltan i Tvååker på en Ljus och ljudmeditation. Theodor som höll i det är så duktigt. Helt underbart att ligga ute under bar himel omgiven av klot med marschaller och med Theodor spelande på alla möjliga instrument. Ni kan ju tänka er hur mysigt det blev när mörkret sänkte sig.




 Det här är något som alla borde testa. En härligare avslappning och upplevelse är svårt att få. Det är tänkt att Theodor ska komma till Björneslätt längre fram ihöst och har en liknande tillställning. Håll ögon och öron öppna för detta är något riktigt mysigt.


Theodor gör även riktigt häftiga betonggubbar, väktare som han kallar dom. Han är ju vårat tredje ben i Unic Art.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar