söndag 29 september 2013

Vilken final!

Foto Monica Svensson

I går var det så dags för min fina uppfödning Viva la Diva att gå riksfinalen i hoppning. Hon är ett New Foreststo (Jazz KL - Keimos Lucinda) som är så supertrevlig och duktig. Hon blev Sveriges 5:e bästa fyraåriga hopponny. Jag är så lycklig och stolt. 

Foto Monica Svensson

Tack alla er som gjort detta möjligt. Tack till Monica Svensson som jag fick Lucinda av så jag kunde börja min lilla NF avel. Tack till Klara Strand som ridit in henne så fint. Tack till Åsa och Pernilla som tar hand om henne och TACK till Sandra Senby som förberedde henne inför finalen och även visade henne så snyggt där!



Nu går hjärnan på högvarv. Vad ska jag göra med denna fina ponny? Har fått ett par intressanta erbjudanden. Får suga på det ett tag. Nu ska jag bara njuta av att åter haft en uppfödning i Riksfinalen. Hurra! Å det gav mersmak =D

Kram Gittan



2 kommentarer:

  1. Grattis till dig och din fina häst.

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Vilken bedrift!
    Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera