lördag 2 augusti 2014

Konstvågen på Hönö 2014

Hela helgen håller konstvågen på ute på öarna och jag tog mig en rejäl runda idag tillsammans med vänner. Så himla inspirerande! En del av dom konstnärer jag besökte har jag redan skrivit om här. Men några andra vill jag passa på att visa för er. Först ut är Gunnar Larsson som håller på med keramik. Helt underbara fiskar hade han.

Denna fisken fick följa med mig hem. Jag föll för hans blick och underbara underbett =)




Sen var jag en grym kille som hette Erik Johansson som både höll på med akvarell, akryl, tusch och träsnideri. Jag föl platt för hans akvarell/tusch målningar. Häftiga målningar med roliga detaljer.



Nästa år ska jag ta mig god tid att åka runt till många fler... eller ska jag kanske själv vara med....

Ha en riktigt skön söndag vänner.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar