måndag 13 juni 2011

Jag sponsrar med en tavla.

Jag har lovat att sponsra riksfinalerna i hoppning och gångarter hösten 2011. Jag tycker att det är en bra sporre för uppfödare och unghästägare att avla fram och visa upp snygga och väl presterande ponnyer. Två tavlor ska det bli och kanske väljer jag just denna.


Min Sambo är nästan alltid med mig när jag målar. Han sitter bakom min rygg och kramar mig ömsint med klorna i sidorna. Han är verkligen speciell.


 Har även ett nytt hingstförslag till Lusen. Kanske skulle jag ta Stackarps Diplomat... kanske kanske....


Bilden är hämtat från Svenska New forestföreningens hemsida.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Ja du vet att jag gillar Stackarps-ponnyerna så det är väl ett bra förslag.
    Bra idé att sponsra med konst istället för betäckningsrätter. Gör det de fortfarande? Jag hade med min hingst nåt år, men det gäller ju att det är rätt ras som vinner för att det ska vara intressant.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera