lördag 14 juni 2014

Återförsäljare av Gladkonst / Unic Art av Birgitta Ryberg


På följande ställe kan ni nu köpa allt eller delar av mina litografier, block, vykort och även originaltavlor.

Bokhandeln på Hönö. 

Här finns ett stort utbud av mina block och vykort.


Konditori Kringlan i Älvsered.

Inne på fiket kan ni köpa alla block och alla vykort. Här finns även en del litografier och en del originaltavlor. Här finns oftast nya tavlor att beskåda.

Dianas Osteopati i Ullared. 

Här finns en del originaltavlor och även en del block.


Susanne´s kroppsknåderi i Hyssna. 

Här finns en del av blocken och alla vykorten.
Svenshult, 510 22 Hyssna. TEl 070-64 00 633

Hos konstnären på Strömsåsen

Om du kontaktar mig, Birgitta, på 0705-222147 så är du välkommen hem till mig. Här finns självklart alla block och vykort. Alla litografier både inramade och lösa. Här finns oftast ett stort utbud av originaltavlor både stora och små.

Webshop.

Självklart kan du handla allt på min webshop. www.unicart.tictail.com

Via mail, telefon eller facebook.

Självklart kan du beställa saker direkt av konstnären. Kanske vill Du bestämma vad tavlan ska föreställa! Kontakta då mig på 0705-222147 eller mail birgittaryberg@hotmail.com eller på facebook.

Välkomna!

Kram Gittan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar