onsdag 14 maj 2014

Antikaffär med häftiga figurer

Stor antik häst i trä.
Dom senaste dagarna har ägnats åt att åka runt och köpa charmiga, nyttiga och udda saker till Huset vid sjön, som jag ju kallar det ställe jag inreder och designar på uppdrag. Igår var jag inne i en annorlunda antikaffär, nämligen Baloo antik i Hyssna. Det är inte så ofta det är öppet men igår var det som tur var det. Jag fotade en del och kommer här bjuda på en rad bilder. Håll till godo och njut av annorlunda antika figurer i både trä och brons.


Så häftiga. Sen om dom är nytillverkade eller inte vet jag inte....


Jag bara älskar katten. Får nog åka tillbaka och rädda honom =)

Ser tungt ut!

Som jag har "slitit mitt skägg" precvis som den här mannen för att finna RÄTT saker till huset. Men nu börjar jag bli riktigt nöjd. Imorgon blir en riktigt lång dag där då mycket ska upp och på plats. 


Jag måste även passa på att tacka för alla välvilliga människor man stöter på när man berättar om sitt projekt. Det är underbart att diskutera inredning och detaljer med andra. Stort tack till tjejerna på Lantmännen i Ullared idag! Ni gjorde så jag slapp köra en massa mil i onödan. Tack!

Kram Gittan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar