lördag 17 maj 2014

Inspirationsdag- inredning, renovering & nybyggnation.

Välkomna till "Huset vid sjön"


För er som följt min blogg ett tag vet att jag har tillbringat den senaste tiden med ett projekt utöver det vanliga. Det har varit att helt rita om planlösningen i ett hus, samt rita på en tillbyggnad. Jag har planerat allt och valt tapeter och kakel och även köpt möbler och inredningsdetaljer. Jag har haft nära samarbete med snickare, elektriker, målare, kakelsättare, mattläggare, murare. Det har varit ett otroligt roligt och lärorikt projekt som avslutades igår. Jag har nu fått tillgång till huset den 29 maj och bjuder därför in er alla som vill se det till öppet hus kl 14.00 Jag kommer då dela med mig av tips, idéer och erfarenheter om allt från inredning, renovering och nybyggnationer.


ALLA är välkomna, oavsett om vi känt varandra länge eller om du tittade in på bloggen för första gången idag. Anmäl er bara till mig senast den 26 maj på antingen mail birgittaryberg@hotmail.com, eller skriv ett inlägg på bloggen eller på fb, eller varför inte ring mig på 0705-222147. Självklart är du välkommen om du så bara är nyfiken på hur resultatet blev, om du vill njuta av läget vid sjön och ta en fika på verandan.

Huset, som heter Sandhuset, ligger bara ett stenkast från sjön Fegen med egen liten strand och båthus, ett par minuter ifrån Kalv.


Ser fram emot att träffa er!

Välkomna!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar