fredag 15 juni 2012

Konstsmide.

Parallellt med alla andra projekt så fortskrider skapandet i verkstan. Just nu är det mycket rosentorn, spaljeer och trädgårdskonst som går mest. Men en stor favorit under året har varit dessa läckra bordsklot för stora värmesljus. Dom finns både obehandlade och lackade i antikkoppar som på bilden. Pris för ett obehandlat klot är 250kr och för ett lackat 300kr. Dom obehandlade är bara att ställa ut ett tag om man vill ha dom läckert rostiga.


En annan av mina favoriter är denna spindel som endast finns i ett exemplar. 500kr kostar den och är riktigt häftig!


Vill ni se något att dessa så åk till Bills Mekansika i Älvsered. Vill ni beställa så skickar jag gärna ett mot postens avgifter.

Så fort jag fotat lite rosen och humletorn så ska jag lägga ut dessa här. Det är riktigt läckra saker.
Gå gärna in på Unic Art för att se mer av våra saker.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Tack för tipset.
    Jag önskar dig en härlig sommar, njut av allt sommaren har att erbjuda och sköt om dig.
    Kram Gerda

    SvaraRadera