lördag 2 juni 2012

Planer på en loppis

Ja man kan inte annat än slås av tanken på att ordna en stor loppis till sommaren i ladan. Att först köpa en gård full med saker och sen försöka flytta med två andra bohag dit gör att tanken känns väldigt lockande. För vad ska man ha en halv matkällare full med gamla konserveringsglas till?


Eller alla charmiga men udda stolar, eller möbler, böcker, tavlor.... Det är ju inget skräp så jag vill verkligen inte slänga det. Mycket roligare vore det om det kom hos användning hos andra. Och har jag tur så kanske ni bloggläsare kommer och säger hej. Bara det vore underbart. Får fortsätta att fundera på detta medan jag sorterar bland glas och porslin imorgon.

Kram Gittan

4 kommentarer:

  1. Jaaaaaa - loppis låter fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Håller med Ulrika! Vi kommer på loppis, välj rätt dag ;-)

    SvaraRadera
  3. Det blir svårt att välja en dag. Siktar nog på en hel helg i så fall. Oj så mycket det blir. Har redan fått ihop 12 lådor från knappt ett halvt ställe. Mycket fina saker är det och det är kul.

    Kram Gittan

    SvaraRadera
  4. Ellinor Andersson5 juni 2012 kl. 10:54

    Jag kommer gärna! Säg bara till i god tid så jag inte missar det!

    SvaraRadera