tisdag 1 januari 2013

Dags att blicka framåt

Nytt år, och med det kommer ofta återblickar på året som varit. Jag är så ruggit nöjd med det gångna året. Jag hade kurser och semesterfirare på Björneslätt, köpte Strömsåsen, fick ett fint föl och diplom på Diva. Hittade bra hem till flera av mina hästar och jag mådde bra och var lycklig. Vad mer kan man önska sig? Blir 2013 lika bra är jag mer än nöjd!


Det är ju även dags att sätta upp lite nya mål för det kommande året. Det är dags att bestämma sig för vilka hästar man ska ha kvar, vilken målsättning man ska ha med dessa. Vilka mål ska jag sätta upp för Björneslätt och Strömsåsen. Ska jag satsa på Vansbrosimningen? Vad vill jag ha ut av detta året. För vissa låter det säkert tråkigt med en massa mål. Men har man mål och vet vart man vill så är det ju så mycket lättare att komma dit. Som jag tidigare skrivit så finns det ju flera sätt att se på livet. Antingen låter man livet ta det dit det vill, eller så ser man till att ta livet dit man själv vill. Jag föredrar det sista men självklart får möjligheter och plötsliga infall ta stort utrymme.


Undertiden jag funderar renoverar jag vidare, eller är ute med hästarna. Det har varit underbara dagar med snö och sol, men också väldigt blöta dagar med massor av regn. Bara att gilla läget.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar