torsdag 4 juli 2013

På min öskelista.

På min öskelista kommer det ständigt upp nya saker. Men en sak som jag länge önskat mig är en stor Lisa Larsson figur. Kanske katten, lejonet eller en häftig hund. Och stor ska den vara! Men har ni några av hennes djur som står i hyllan, stora eller små, som samlar damm så säg till. Jag köper dom gärna.

Bilden har jag hittat på nätet.

Ny på listan är en kurs i att göra stenskulpturer som går i Uppsala samt kursen på Nääs för att renovera kakelugnar och kaminer. Eller tänkt om man kunde gått en kurs för Lisa. Vilken dröm. Jag har aldrig gått någon kurs när det gäller konst eller renovering. Tror jag ska investera i mig själv när jag hittar något jag verkligen vill gå. Det vore så himla roligt!

Nu ska jag ut och leta vrakved till att inreda stugan med.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar