tisdag 9 augusti 2011

Har bestämt mig för att sälja She.

Det bär verkligen emot att behöva lägga ut henne till salu men hon förtjänar något bättre. Hon är i ett skede då hon verkligen vill att det ska hända saker, att man ska greja med henne, träna henne. Men jag hinner inte som läget är nu. Egentligen skulle jag vilja matcha henne till treårstesten nästa sommar och även till premieringen. Men det är bara att vara realist. Därför har jag bestämt mig för att sälja henne, om jag finner ett riktigt gott hem vill säga. Jag är så blödig när det gäller att sälja! Hon är efter Gullabos Camus som ju vann ungponnychampionaten både som 5- och 6-åring. Hon rör sig lätt och har stor utstrålning. Hon mäter idag runt 130 och blir troligen stor c-ponny. Hon har en läcker färg och hennes utstrålning gör att hon syns i mängden. Hon är regelbundet maskad, vaccinerad och verkad. Alla papper är i ordning. En häst att utvecklas med och ha roligt ihop med. Känner ni någon som kan vara intresserad så är ni hjärtligt välkomna att hälsa på!




Apropå ingenting, idag är sista dagen på semestern.......

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar