söndag 16 oktober 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Så känns livet just nu. Ett tag så trodde jag att livet skulle ta en viss riktning, men jag trodde fel. Både besvikelse och lättnad. Men jag vet att nya möjligheter kommer. Det är ju sånt livet är. Missar du ett tåg så hoppa på nästa. Kolla bara att det går åt rätt håll!

Idag har jag löshoppat tvååringarna och det gick verkligen åt rätt håll. Diva har sådana gångarter så man får gåshud och She är totalt orädd å vräker sig över allt. Roligt att börja jobba dom för dom är så tacksamma. Annars har det varit full fart hela dagen. Fick snickarhjälp i förmiddags och fick då betat av en massa måsten, sådant som man behöver vara flera för att klara av. Att stå på mer än en stege åt gången är svårt kan jag lova.

Jag har även fått färdigt en ny akvarell. Det är så svårt att få färgerna riktiga här på datorn. Jag upplever färgerna på målningen renare och gladare. Denna tavla är större än dom andra, 50x40cm är den med en naturfärgad träram runt. Priset för den är 1300kr.




Ha en riktigt skön kväll vänner.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar