måndag 10 oktober 2011

Gammal plansch i skafferiet.

Äntligen har jag hittat en gammal plansch som passar den lilla väggen i skafferiet. Trägen vinner som jag brukar säga. Äntligen hittade jag vad jag sökte på Tradera. Det är svårt att hitta gamla tavlor, skolplansch eller liknande bilder på loppisar men på Tradera kan man fortfarande hitta dom. Men man får vara beredd på att betala ett par hundralappar för dom. Men jag är så glad över denna matplansch. Löken som länge hängt ute på tork har nu fått flytta in för att räcka en bra bit in på vintern.



Ett skafferi att gå in i borde alla ha! Det är så praktiskt och du behöver inte alls lika många skåp i själva köket. Funderar ni på att bygga om eller bygga nytt så ha detta i tankarna. Jag älskar mitt skafferi, men det behöver en stor rensning igen för oj vad tomma glasburkar och pantflaskor man kan samla på sig.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar