tisdag 11 oktober 2011

Nya armband i silver och titan.


Jag har gjort några armband av modellen Stenebylänk eller Kungskedja som den även kallas. Den lär vara ett mönster efter en kedja funnen i en vikingagrav. Jag älskar denna modellen. Den passar både killar och tjejer. Jag har denna gången valt att göra dom i titan och silver. Titan som ni säkert vet är ett material som alla kan använda. Det används bla för att skruva ihop benbrott så kroppen accepterar detta helt. Det har en läcker mörkgrå färg, är enormt slitstarkt å lätt, å väldigt ovanligt.


Ytterst få tillverkar kedjor i titan så vill ni ha eller ge bort något unikt så är titanlänken ett tips. Annars, om man är en silvermänniska som jag, så är den kedjan väldigt stilig. Både titanen och silvret är gjort av 1mm tråd. Priset  är 650kr oavsett material. Vill ni beställa halsband till så säg till. Ni kan nå mig på 0705-222147

Kram Gittan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar