fredag 11 november 2011

Underbar presentaffär.

Idag har jag härligt besök utifrån öarna. På vägen till mig var dom vägen om Blommigt och prickigt som ligger mellan motorvägen och Kinna utmed väg 156.


Där stannade dom och köpte helt underbara presenter å några var till mig. Vilken lycka!



En störtskön hattlåda eller heter det hattväska. En underbar skål/bunke och tallrikar likt röda hjärtan.


Sen så fick jag en så söt hare som jag länge önskat mig. Han är ca 80cm hög och ska sitta på ryggstödet på min soffa. Min mamma är verkligen så duktig! Vilket underbart djur. Välkommen till Björneslätt lilla hare =)

 Imorgon ska vi göra kransar och lite pynt ute. Hoppas kunna dela med mig av våran inspiration! Å är ni ute och åker så missa inte Blommigt och Prickigt!

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Sweet bunny, I saw it on your mum's blog :)
    Thank you for the link to the shop, I will try to remember to visit next time in Sweden!
    I love the red heart dishes:)

    SvaraRadera