söndag 3 mars 2013

Gamla saker säljes - uppdatering 2

Den 2 april hade jag försäljning på Björneslätt. Det var gamla härliga saker som jag har haft på gården och jag vill tacka alla som kom dit. Men det blev många gamla härliga saker kvar som jag efterhand kommer lägga ut här. Gården är ju såld och måste tömmas därför vill jag bli av med följande saker (sakerna ni ser runt om på bilderna är också till salu så hör bara av er om ni är intresserad av något av det):


Oanvända vykort med hundar. 20 olika motiv. 100:-

Oanvända vykort. 9 olika motiv av hästar. 50:-

Oanvända vykort. 6 motiv av katter, kolla den sura gråa =) 50:-


Nattduksbord 250:-

Litet bord, delvis trasig kant. 100:-


Akvarell med gammalt fönster som ram. 300:-

Oljemålning 100:-

Akvarell i gammal ram 200:-

Oljemålning 150:-

Litet skrin 100:-

Stor dalahäst 100:- mindre vit häst 50:-

Gamla bilar 25:- styck

Gamla stolar 50:- styck


Pottskåp 400:- Liten pigtittare 100:-
 

Gamla barnkläder 300:-


Stallapoteks skåp 300:-


Halvruntbord 350:-


Gamla barnskor 100:- Damkängor 100:-


Gamla påsar 30:-


Plåtkanna 200:-



Kaffekvarn 50:-


Fat 50:- styck


Gamla träskopor 50:- styck


Gustafsberg, två fina skålar i olika storlekar. 100:- styck eller 150:- för båda


Stor lerskål 100:-

Gamla apoteksflaskor. Små 25:- styck, den stora med Kina Vin 100:- SÅLD


Rådjurshuvud. Häftig att måla vit som i alla inredningstidningar 300:-


Noa och djuren. Gammal planch 75:-


Klarientt. Snygg att ha stående om man sätter ihop den. Läcker inredningsdetalj. 200:-


Maffigt skrivbord 400:-


Soffa med utbytbar klädsel. Både vit och mörkblå 250:-


Gamla slöjdritningar 50:- styck eller 350:- för alla 8


Är ni intresserade av något så ring eller messa mig 0705-222147
Fler saker kommer läggas upp efter hand. Först till kvarn gäller.

Kram Gittan 

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag är jätteintresserad av både bord stol å ev nattduksbord oxå, hur gör jag?
    Om det finns kvar:-)?
    Mvh Sara

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag skulle vilja köpa den röda dalahästen:) hur kommer man i kontakt med dig?
    Maila mig gärna, min mail är: erikanorvall@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan. Inlägget är över två år gammalt så hästen bor inte längre kvar hos mig =)

      Mvh Gittan

      Radera