måndag 11 mars 2013

Nästan allt borta.




Nu är Björneslätt så gott som tömt. Det är verkligen kul att så många av dom saker som var mig väldigt kära, har fått pryda andar hem nu. Men massor av saker finns kvar på Strömsåsen och jag är fast besluten om att köra en antikt/loppis där till sommaren. Det är roligare om andra får användning för sakerna man har stående än att dom blir förstörda på rännet. Sen vill jag köpa lite "nya" möbler till Strömsåsen. Letar efter ett drängaskåp i rätt stil eller en chiffonje. Rätt känsla är viktig. Tänker att jag vill ha en praktisk möbel uppe på hallen, där den fasta garderoben fanns tidigare. Så har ni något på lager så hör av er. Jag tänker min följande stil: (bilden har jag stulit från nätet)


Möblerna får inte vara för röd/gula, mörka och inte säkert att jag vill ha dom vita. Utan gott slitna utan faner är nog vad jag kommer fram till. Annars blir det till att bygga ett skåp av gamla dörrar. Det går ju också bra. Blir kul den dan man kommer till att inreda hallen uppe. I dagsläget läggs allt fokus på Björneslätt. Men snart blir det andra tider!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar