onsdag 17 april 2013

Gospelsång till konfirmationen

Det är vår, spritter i kroppen och man vill bara måla glada färger. Eftersom jag inte vill ha knallrosa eller pippigula väggar hemma så väljer jag att emellanåt måla lite gladtavlor. Här är en blandning av marskatter och gospelsång. Båda hänger nu på bageriet i Älvsered där det ständigt är en utställning/försäljning. Har ni inte möjlighet att åka dit så skickar jag gärna någon om ni är intresserade.

Akvarell 30x40 550kr

Akvarell 18x18cm 250kr

Jag måste även passa på att tacka för alla kommentarer både här och på fb när det gäller arbetet med hallen på Strömsåsen. Det är så roligt att via bloggen kunna dela med sig av inspiration, idéer och resultat så att andra får lust att sätta kofoten i väggen hemma och gå loss. Men nu vill jag verkligen sätta igång med den lilla hallen nere. Där kommer det bli stor förvandling. Sånt gillar jag!

Ha en riktigt skön dag.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar