måndag 8 april 2013

Hel kristallkrona eller delar köpes!


 Jag skrev ju sist att jag hade med mig ett nytt litet projekt hem. Det är skelettet till en kristallampett som ska sitta i hallen nedanför min kristallkrona som ju hänger i det nyrenoverade trapphuset. Nedanför ska det bli vit pärlspånt och där ska denna sitta. Elen ska dras ny, men det är inga problem, det gjorde jag i den gamla också. Men jag behöver kristaller. Om någon av er har några passande liggande så säg till, jag köper dom gärna. Jag letar självklart på nätet och affärer under tiden. Målsättningen är att den ska vara klar lagom till den delen av hallen är klar. Sånt här är kul tycker jag! Så har du en trasig eller enbart delar så säg till.


Kanske några prismor likt dessa?

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar