onsdag 3 april 2013

Var sak har sin tid.




Igår kom det så nya ägare på Björneslätt. Ett projekt i mitt liv avslutat och det känns väldigt kul att det blev så lyckat och att nya människor och djur nu kommer bo och älska denna härliga gård. Jag har bestämt mig för att driva vidare bloggen som den är ett tag till för att fundera ut hur den annars skulle vara. Nu blir ju självklart fokus på renoveringen av Strömsåsen. Men som sagt, vem vet, en dag kanske ett nytt projekt tar vid =)


Jag vill verkligen passa på att tacka alla som på något sätt har hjälpt till med gården, som har bott där, varit med på kurser och alla ni som trott på mig och kommit förbi med fika och sagt några uppmuntrande ord OCH inte minst alla ni som hjälpt mig med renoveringen. Ni är guld värda. Hoppas ni fortsätter dyka upp på Strömsåsen!

Självklart vill jag även önska dom nya ägarna välkomna!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar