måndag 11 november 2013

Ännu större utmaning.

För ett tag sedan berättade jag att jag blivit ombedd att rita på ett kök. Jag verkligen älskar dessa utmaningar! Nu har en ännu större utmaning dykt upp. Jag ska helt ändra planlösningen på bottenvåningen av ett hus samt rita till en utbyggnad. Det är så häftigt hur hjärnan spinner igång när jag går in i ett hus. Rummen byggs om inne i huvudet. Det tapetseras om, väggar rivs, fönster sätts in, det möbleras och jag ser olika tillställningar. Hur funkar det när det är fest och massor av folk, hur funkar det när man är ensam där en regnig höstkväll. Vilka vyer vill man se, vilken känsla vill man ha. Så nu kommer detta snurra på tills jag blivit nöjd och börjar rita ner det. Dessa utmaningar är som sagt så underbart roliga och jag är så tacksam att jag får syssla med detta!

Det finns så otroligt måna vackra bloggar där man kan få massor av inspiration.

Nu blir det till att frossa i inredningstidningar och bloggar för ännu mer nya infallsvinklar. Wohoooo! Men först iväg och löshoppa min fina tvååring.

Ha en bra kväll vänner!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar