fredag 1 november 2013

Gårdagens reportage

Igår var det ett reportage i tidningen om akvarellkursen som hölls i mitten av oktober. Det är redan flera anmälningar till nästa kurs i februari. Det gläder mig verkligen!


Idag har jag åter fotat massor av kossor. Planerar för en stor och mycket annorlunda målning. Så roligt. Nya projekt gillar jag! Men jag kan inte sluta förundras över lugnet hos dessa djur även om man tog ut en för att fota i dagsljus. Tänk er att fota en flock på över hundra hästar istället... Det vore ju i och för sig en dröm, men jag skulle inte vilja sitta på huk mitt ibland dom. Tacka vet jag kossor =)


Men innan jag ger mig på den målningen ska jag lägga ett par timmar på att spika panel i trappuppgången. Svårt att hinna med allt och vissa saker går så långsamt. Ska se om man kan få extra timmar i EU bidrag, vissa får ju pengar, jag vill ha tid!

Imorgon blir det kyrkogårdsbesök. Dessa dagar är det så vacker och sorgligt där. Å fars dag är det snart.... Det känns i hjärtat. 

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar