söndag 3 november 2013

Barns tankar

För ett par år sedan så fick jag en massa skisser av en elev i skolan som hade tänkt slänga dom. Helt underbara teckningar med tänkvärda texter. Var texterna eller idéerna till bilderna kommer ifrån har jag ingen aning om. Men jag tycker dom är så bra så jag vill gärna dela med mig av dom!






Annars går livet på gården vidare. Det är väldigt svårt att få ihop timmarna för tillfället. Utställningen i Svenljunga närmar sig och jag vill ha nya glada tavlor med dit. Samtidigt vill jag träna hästar, renovera huset, motionera, umgås med vänner. Och framför allt så dyker där ständigt upp nya projekt som pockar på ens tid. Jag jobbar på att hålla mig till en handfull projekt åt gången. Igår inhandlades nytt golv till hallen nere och en del av pärlspånten har nu kommit upp i trappuppgången. Jakten på en spegeldörr som är 70 bred i dörrbladet pågår för fullt. Det är inte lätta att hitta in. Har ni något tips så säg gärna till!

Ha en fortsatt skön söndag.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Vad barn har kloka tankar om många ( viktiga) saker!
    Tack för härlig dag igår. Sånt man lever på länge!
    kram mamma

    SvaraRadera