onsdag 19 september 2012

Hjulen är i rullning

Ja nu är verkligen hjulen i rullning!


Igår kom ett glädjande samtal. En beställning på 12 glada hästtavlor som ska bli priser på en stor hästtävling. Ryktet sprider sig och det är kul att hästarna nu skänker glädje hos allt fler.

Idag kom så ett nytt samtal. En tidning som ville göra ett reportage om Strömsåsen, dess historia och vårat projekt, till sin bilaga om renovering. Vad säger man? Kan jag på något sätt inspirera andra till att göra saker, våga ge sig på projekt och se möjligheter så säger jag självklart ja. Det är inte för att klappa mig på bröstet och för att få dunkar i ryggen, som vissa kanske tror, utan för att jag verkligen älskar det jag gör! Men när det gäller Strömsåsen är det en lååång resa kvar!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar