fredag 21 september 2012

Inredningsstyling - jag hjälper dig gärna

Här kommer några bilder på Före och Efter renoveringen av Björneslätt. Jag älskar verkligen det här med renovering och inredning. Behöver jag säga det igen? Antar att ni som följer min blogg är fullt medvetna om detta. Men jag vill gärna dela med mig av mina erfarenheter och mina idéer. Så behöver du tips och idéer på hur du kan enkelt kan renovera eller möblera ditt hus inför försäljning?

Vill du göra om hemma men behöver hjälp att komma fram till hur?

Jag har har erfarenhet av att renovera hus från grunden och att få det att se gammalt mut med nya saker. Jag älskar att se möjligheter och vet vad ofta enkla metoder kan göra för att skapa helt nya rum och intryck.




Tveka inte på att höra av er om ni vill ha hjälp. Jag kommer gärna hem till er.

Jag är momsregistrerad.

Kram Gittan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar