tisdag 4 september 2012

Trädgårdskonst - underbart smide.

Killen gör dom mest underbara smidessaker till trädgårdar och andra ställen som folk beställer. Ju mer jag ser vad han kan göra ju fler idéer får jag på vad jag vill att vi ska ha hemma. Titta bara på denna underbara sänggavel som han har tillverkat.


Eller dessa olika skapelser som lätt pryder en trädgård. Min favorit är ögat som heter Jag ser dig!




Fler av hans alster finns att se vid hans verkstad i Älvsered eller utanför konditori Kringlan i Älvsered. Vill ni beställa något unikt som ni har kommit på så åk till honom eller ring Bill på 0706-346150. Själv sitter jag hemma och har just varit hos Osteopaten igen. Ryggen blir långsamt bättre. Prognosen idag löd att jag troligen får börja träna igen om 14 dagar. Då är bra träning ridning och simning. Underbart. Jag får tillbringa hösten i sjöarna med våtdräkt på samt på hästryggen. Jogga får jag däremot inte göra. Det går i alla fall åt rätt håll!

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Priserna på dessa saker finner ni på Unic Arts blogg. Länken finns i högerspalten på denna sidan.

    SvaraRadera