söndag 16 september 2012

Nu har reportrarna åkt hem



Idag har Borås Tidning varit här och gjort ett inredningsreportage till deras bilaga. Jag vet inte vilken dag den kommer ut, men jag lovar säga till när jag vet. Troligen blir det nästa helg. Det är alltid roligt att få uppskattning för allt slit man har lagt ner. Det är som att vinna en tävling efter en lång försäsong med intensiv träning. Skillnaden är att när det gäller tävling så ingår det ofta ett mått av tur, det gör det sällan i renovering Har man gjort det, så har man gjort det liksom. Hur grannen renoverar påverkar inte mitt resultat, om ni förstår vad jag menar.


Men saken är den att jag verkligen älskar att inreda och renovera. När jag åker förbi ödehus eller ser annonser i tidningar eller är hemma hos andra så kan jag efteråt ligga och fantisera om hur jag skulle byggt om, vilken stil det skulle få osv. Drömmen vore att leva på att renovera hus eller styla andras hus. Det roligaste jag någonsin har gjort är när en kompis gav mig en massa pengar, drog på semester och sa gör om mitt hus som du vill. Som jag målade, tapetserade, köpte möbler och textilier. Det var helt fantastiskt och han blev sååå nöjd!
Så vill ni ha tips och idéer om renovering, styling, ombyggnationer så säg till. Jag hjälper er gärna!


Imorgon är här möte för kvinnliga nätverkar i Kind på Björneslätt. Det ska bli kul med andra företagsamma människor i huset.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Du är mer än hjärtligt välkommen till vårt hus! Vi behöver all hjälp vi kan få! ;0) kram Sandra

    SvaraRadera