onsdag 17 augusti 2011

Fantastiska skulpturer i papier mache´!

Jag måste bara tipsa er om en konstnär som heter Åsa Canbäck och som gör helt fantastiska hästar och drakar av tidningspapper och tapetklister. Titta på hennes sida och njut!


Bilden är lånad från hennes hemsida. Som sagt, kolla och njut!

Vidare jobbas det på här på gården så att jag på kvällarna är för trött för att blogga. Mitt vanliga jobb har ju dragit igång och barnen börjar imorgon. Ska bli skönt att komma igång. Väl hemma på eftermiddagarna snickras det för fullt. Jag är lite här och där hela tiden vilket är en dålig egenskap. Jag har bara halva taket kvar att isolera i grovingången och det ska jag ta tag i dag. Yttergaveln blev färdigmålad igår. Underbart! Nytt fönster och allt. Jag har målat en del klädselbrädor till stallgaveln och börjat klä den. Sen har jag målat lite mer tavlor så nu kan jag köra ut dom till affärerna. Dom kommer fortsättningsvis bla att finnas på Bageri Kringlan i Älvsered och hos Diana Osteopat i Ullared. Så står ni och köar in till Gekås så är det bara att kila ner för trappan till henne och titta.





Nu bär det iväg till jobbet. Ha en riktigt go dag!

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. verkligen jättefina! Hur går det med din annons till bladet?

    Cathrine

    SvaraRadera