onsdag 24 augusti 2011

Nya glada akvareller!

Ja nu är man verkligen i full gång efter semestern. Lektionerna rullar redan på och mötena avlöser varandra. Till det kommer stressen över allt som behöver göras innan vintern här hemma. Som jag visat er så medförde ju lösdriften en hel del extra jobb och jag har ännu inte börjat isolera sidvindarna på övervåningen. Det är stressande för blåsiga och regniga dagar känner man verkligen ändringar i huset. Hösten är verkligen nära om inte redan här. Men snart, mycket snart, installeras luftvärmepumpen. Härligt!

Jag vet inte om jag har berättat att jag har valt att sponstra Ungponnychampionaten i Falkenberg nästa månad. Jag har skänkt ett par tavlor dit och dom har även köpt in ett par av mig som priser. Nu är det även bestämt att mina tavlor kommer finnas till försäljning (troligen i cafeterian) under hela helgen. Så vill ni se, köpa eller beställa någon glad hästtavla så är ni välkomna förbi!

När jag vill slappa lite på kvällarna så brukar jag sätta mig och måla. Jag har även börjat gå upp tidigare på morgonen för att hinna måla lite innan jobbet. Vissa sminkar sig, jag målar annat. Det är avkoppling. Här är dom senaste tre tavlorna. Tyvärr gör sig aldrig riktigt färgerna sig rättvisa här. Dom är ännu klarare och gladare i verkligheten.

Akvarell 18x24
450kr

Akvarell 18x24
450kr

Akvarell 18x24
450kr

Njuter av trädgårdens sista ringblommor.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar