tisdag 3 december 2013

Det som var så gott om plats....

Hästarna ser nöjda ut när matleveransen kommer.

Fick höleverans här om dagen. Jag har alltid varit så nöjd med att det är en rejäl stor skjutport in till stallet. Lätt för traktorn att komma in med rundbal, gott om plats att köra in tippkärran. Gott om plats för det mesta... när det gäller våra maskiner. När så väl hölasset kom så var det inte längre så gott om plats. Men det gick!


Underbart att ha gott om riktigt fint hö hemma. Snart kommer Diva och Miss Li också hem. Då blir det åter fullt i stallet. Är det någon som är sugen på att komma och rida ibland så säg till. En skötare eller två skulle inte vara fel.


Får passa på att sända ett stort tack för hjälpen med höet.

Nu ska det kittas verandadörrar. Jag har lyckats lägga till lite väl många måsten på min lista och har svårt att hinna med allt. Utställningen närmar sig också. Men det är roligt med alla projekt, men många projekt gör att nästan alla går för långsamt. Får se om jag kan lära mig leva på något annat sätt. Men som sagt, nu ska dörrarna få ett par timmars kärlek. Ha en riktigt go kväll.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar