söndag 22 december 2013

Mot nya mål - vill dit NU!

Det var länge sedan jag kände en sådan glädje med hästarna. Jag ser verkligen fram emot vårens träningar och allt med sikte på premiering, tävlingar och förhoppningsvis Finalen i år igen! Det är mitt stora mål. Det ska bli så roligt att se hur Jezzie kommer utvecklas. Hon har löshoppat så fint nu under hösten men hon är outvecklad. Men jag ska ge allt för att få henne så bra det bara går för hon är en supermysig ponny.

Cesar passar Jezzie medan hennes morsa betar. Underbara hästar!!!

Jag måste visa lite bilder på henne som föl. Det är så ljuvligt att se min gamle trotjänare Cesar som har varit barnvakt åt alla unghästarna som jag har hemma nu. När det är dåligt väder är han en gentleman och står utanför lösdriften och vaktar medan dom andra gosar runt i halmen där inne. Han är fantastisk den herren och han uppfostrar dom att bli supergoa ponnyer. Han är bara bäst!



Jezzie har varit en lika gosig häst i hela sitt liv. Lämnar kraftfoder och allt för att säga hej. Hon ligger mig väldigt varmt om hjärtat. 

Nu närmar det sig slutet av året och jag ska sätta mig ner och summera året.
Självklart ska jag sätta upp nästa års mål. Dom sätter jag nog ännu högre...

Full fart mot nya mål.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar