lördag 21 december 2013

Nu får jag skärpa mig

Jag känner mig som tjejen här. Ledig. Wohoooo. Imorgon gör jag vad jag vill!

Jag får be om ursäkt. Jag har varit helt usel på att skriva här på bloggen det sista. Jag skylla på att det snart är jul. Det har varit full fart dom sista dagarna. Avslutning på jobbet, varit iväg och snickrat på kvällarna, hjälpt till att plantera julgrupper, köpt julklappar, pysslat med hästar, fått hem unghästarna... ja ni vet. Full fart helt enkelt även om jag inte har några egna barn. Men nu hoppas jag få ett par riktigt härliga dagar hemma. Få ordning på saker, få renoverat lite, få göra vad man vill och träffa folk man trivs med. Bara leva livet helt enkelt. Jag önskar er en riktigt härlig lördags kväll vänner och jag ska skärpa mig!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar