måndag 30 december 2013

Jag vill ha en randig rumpa


Ibland så blir jag sugen på att betäcka ett av mina fina ston men att välja hingst är aldrig lätt. Hur roligt vore det inte att betäcka med en zebra?!? Jag vet att avkomman skulle bli steril och troligen väldigt svår att utbilda, men det är en lockande tanke i alla fall. Jag vill ha en randig rumpa i hagen!


Idag var jag en sväng och tittade på cirkusdjuren. Det är alltid intressant. Många olika och fina djur. Kanske skulle man skaffa sig en brunstig dromedarhane istället för hästar. Vet ni att dom blåser ut en stor påse ur munnen, eller rättare sagt blåser upp en skinnpåse, kissar på sin svans och piskar sig sen med den på ryggen, allt för att få igång brudarna. Tur att vi djur är olika när det gäller vad vi går igång på. Hittade ingen bild på detta på nätet och lyckades inte heller fota när han blåste upp blåsan. Men konstigt det var det!



Kram Gittan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar