måndag 9 december 2013

Vackert i vitt

Tycker denna bilden är häftig där stjärnan syns på väggen.

Ni som läst mitt förra inlägg vet att jag har lagt väldigt mycket tid på sådant som inte har med renovering eller konst att göra. Nämligen släktforskningen åt killen. Men nu är den avslutad och fokus läggs på annat. Jag har bara en strykning kvar på den ena gamla pardörren och den andra ligger i snickarboden och håller på att bli av med färgen och få nya rutor där dom gamla gått sönder. Virke till garderoben i hallen är beställd och snart kan vi sätta igång att byggen en garderob med dom härliga gamla verandadörrarna. Dom är så vackert spröjsade och den vita färgen kommer göra att hallen inte kommer kännas så mycket mindre när garderoben väl är där. Hoppas jag i alla fall... Sådana här projekt gillar jag. Så fort vi kommit vidare och den andra dörren är färdig ska ni få se fler bilder.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar