onsdag 22 januari 2014

Ni får ursäkta

Ja ni får verkligen ursäkta att inläggen inte kommer lika ofta som förr. Jag har projekt. Måååånga projekt, men jag kan inte dela med mig av dom ännu. Ni kommer få se och ni kommer förstå att det inte funnits tid över till så mycket annat. Jag har just börjat på ett nytt jobb och håller på att lära mig allt från att svetsa till att sköta kontoret. Det är otroligt roligt och utmanande. Renoveringen hemma går så sakta framåt, med betoning på sakta. Men som sagt, ni ska få se!


Vi har snö nu runt gården. Det gör att jag inte kommit iväg och tränat så mycket med hästarna som jag tänkt. Det är helt enkelt för halt. Men det är vackert ute och kvällarna blir allt ljusare. Snart är det vår. Jag har projekt som måste vara färdiga innan våren är slut, därför vet jag att den snart är här. Så är det alltid. Då går tiden så fort. Men jag älskar det. Det är också underbart att få en försmak på våren genom vackra blommor inne. Det får en att må bra, även om dom inte alltid lever så länge...

Jag hoppas ni kikar in här ibland trots att det inte har varit mycket renoveringsinlägg på länge. 

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar