fredag 31 januari 2014

Ett varmt tack till ER!

Ja från djupet av mitt hjärta vill jag tacka alla er som varit på vår utställning på biblioteket. Tack för all konstruktiv kritik, för alla nya ideér, för alla tavlor ni köpt, för att ni finns! På något sätt vill jag även rikta ett tack rätt ut i luften, ett tack för att jag ständigt får nya ideér till tavlor i huvudet, för att mina armar fungerar som dom ska och för att min syn är toppen och för att jag lever i Sverige där man har alla chanser i världen att göra det man vill.



jag håller ständigt på med någon ny gladtavla och vi får se var dom dyker upp framöver. För tillfället håller jag på att sätta ihop en webshop på begäran från Er. Jag förstår att det är enklare att handla block och sånt på det sättet. Jag kommer även sälja original på det sättet men självklart tycker jag det är roligast om ni kommer hem och tittar och köper. Det är roligt att träffa Er. Men kunderna bor allt längre bort och då förstår jag att en webshop är toppen. Det kommer fortsättningsvis även finnas en del tavlor på Konditori Kringlan i Älvsered.

Än en gång STORT TACK till er alla!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar