onsdag 22 juni 2011

Aldrig fel med levande ljus!

Även på sommaren är levande ljus helt underbart. Ta bara en mulen lite ruggig kväll som denna. Men tända ljus och jordgubbar med glass blir kvällen underbar.


Många projekt håller på att ta form. Först imorgon börjar min riktiga semester som redan nu innehåller många mål. Mycket ska göras, planeras och upplevas. Vissa saker tråkigare än andra, men alla med en härlig känsla när det väl är avklarat. Regniga kvällar håller jag för fullt på med att lacka klart i stallet. Många lager blir det, men så fint. Det blir faktiskt riktigt mysigt. Hoppas hinna sätta vita skivor i stallet nu under sommaren. Men fokus kommer helt klart ligga på huset. Ställen ska isoleras och grovingången ska bli färdig. Det är långt dit. Men nu katten ska det hända saker här. Men först ska jag ha sovmorgon!


Kram Gittan

3 kommentarer:

  1. Så mysigt du har gjort! Gör ingentin när det regnar ute om man man mysa inne istället!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Så mysigt,jag hade gärna kommit!
    Kram mor

    SvaraRadera
  3. Fint!!!Men då undrar jag hur det går med katten???Skulle inte kunnat ha det så mysigt...För det hade garanterat varit någon där o börjat o brinna. kan bara ha levande ljus i lyktor..."Men vackert o mysigt ser det ut..

    SvaraRadera